Poniżej znajduje się baza wiedzy, która będzie bardzo pomocna w nauce aplikacji. Kliknij w ikonkę filmu aby wyświetlić materiał video.
Dowiedz się jak szybko i intuicyjnie zalogować się do Managera Floty.
Znajdziesz tu również informacje jak zrestartować swoje hasło.
Czas trwania 1:17
Znajdziesz tu wszystko, czego potrzebujesz do zarządzania flotą swoich telefonów.
Na stronie głównej umieściliśmy linki do najważniejszych funkcji aplikacji, za pomocą których będziesz mógł zarządzać swoim kontem.
Potrzebujesz szybko sprawdzić PUK lub wymienić kartę SIM?
Znajdziesz tu wszystko co dotyczy numeru (bieżący biling, usługi, data końca umowy i wiele innych potrzebnych danych).
Chcesz wyświetlić wszystkie swoje numery dla danego konta?
Tu przypiszesz dane użytkowników, MPK, adresy email – czyli dane, które łatwiej zidentyfikują użytkowników telefonów.
Zweryfikujesz tu bieżące adresy siedziby firmy.
Będziesz też mógł dokonać zmiany adresu korespondencyjnego.
Możesz tu zarządzać usługami: włączać, wyłączać i modyfikować.
Zmiany możesz wprowadzać na wybranym numerze, bądź masowo na wielu numerów.
Chcesz łatwiej i szybciej zarządzać usługami?
Dowiedz się jak stworzyć grupy użytkowników, by w prosty sposób zarządzać usługami dla wielu numerów.
Bywasz za granicą? Chcesz zwiększyć limit na transmisję danych w roamingu?
Tu dowiesz się jak wykonać doładowania limitu dla pojedynczego lub dla wielu numerów ze swoich kont.
Jeżeli chcesz się efektywnie kontaktować z użytkownikami skorzystaj z Panelu SMS. Pozwala on na wysyłanie wiadomości do numerów z kont, którymi zarządzasz.
Czas trwania 1:54Znajdziesz tu wszystkie informacje na temat wystawianych faktur z ostatnich 12 miesięcy.
Pobierzesz tu faktury, zestawienia dla kont oraz ebilingi.
Dzięki raportom możesz śledzić wszystko, co dzieje się w Twojej flocie telefonów.
Możesz zamówić raport z bieżącego zużycia, aktywnych usług, numerów SIM i PUK oraz wiele innych.
Potrzebujesz pomocy w obsłudze swojego konta? Możesz tu zgłosić sprawę do Orange.
Będziesz miał dostęp do wszystkich swoich zgłoszeń, jak i podglądu ich statusów.
Dowiesz się tu jak złożyć zamówienie na nowe aktywacje lub akcesorium.
W jednym miejscu będziesz miał historię wszystkich swoich zamówień.