Czas trwania 1:41
Treść szkolenia w pliku PDFSekcja Zamówienia dostępna jest w dziale Zgłoszenia znajdującym się w górnym menu aplikacji.
W tym panelu złożysz zamówienie na nowe aktywacje oraz nowe karty SIM.
Kliknij zamówienia a na ekranie pojawi się menu wyboru.
Jeżeli interesuje Cię złożenie zamówienia kliknij: nowe zamówienie, a następnie wybierz, co chciałbyś zamówić: nową aktywację, akcesoria, duplikat karty sim, wymianę czy tez usługę serwisową.
Złóżmy przykładowo zamówienie na duplikat karty SIM. Kliknij zamówienie na duplikat karty sim. Przejdziemy do panelu zamówienia. W oknie wewnętrzny identyfikator wpisz własny unikalny numer, po którym będziesz mógł je łatwo znaleźć w systemie. Może to być dowolna nazwa.
Następnie kliknij przycisk nowa linia. Pojawi się nowe okno, w którym zaznacz powód wymiany, typ karty, który chcesz zamówić oraz wpisz numer telefonu, dla którego chcesz zamówić duplikat karty SIM. Następnie zatwierdź klikając przycisk dodaj.
W dolnej części ekranu wpisz adres dostarczenia dokumentów i sprzętu.
Następnie kliknij przycisk zamów.
Możesz też wprowadzić stałe adresy dostarczania przesyłek.
Przejdź do panelu zamówienia, a następnie konfiguruj adresy do zamówień, kliknij dodaj i wpisz nowy adres oraz osobę upoważnioną do odbioru zamówienia. Informacje te zostaną zapisane i będą dostępne, aby ułatwić składanie kolejnych zamówień za pomocą aplikacji.